Metrika

  • citati u SCIndeksu: [4]
  • citati u CrossRef-u:0
  • citati u Google Scholaru:[]
  • posete u poslednjih 30 dana:2
  • preuzimanja u poslednjih 30 dana:0

Sadržaj

članak: 1 od 1  
2007, vol. 36, br. 3-4, str. 38-48
Strategijske opcije u razvoju mobilnih bankarskih servisa
Viša škola za menadžment, Zaječar
Ključne reči: banka; m-bankarstvo; usluge; korisnici
Sažetak
Moderno bankarsko poslovanje suočava se sa sve većim izazovima, prvenstveno zbog velikog napretka informacionih i telekomunikacionih tehnologija. Nakon uspešnog uvođenja e-poslovanja, pred bankama se pojavio novi izazov - mobilna trgovina (m-commerce). U ovom radu predstavljene su mogućnosti, rizici i koristi koji mogu nastati, kao i raspoložive strategije banke za izlaz na mobilno tržište, u cilju ostvarivanja maksimalne vrednosti i satisfakcije korisnika usluga banke. Akcenat je stavljen na potencijalne strategijske opcije u saradnji banaka, mobilnih provajdera i relevantnih udruženja.
Reference
*** The future mobile market: Global trends and developments with focus on Western Europe. http://www.umts-forum.org/reports
Mendoza, Q. This season for m-commerce. http://www.anywhereyougo.com
Mishra, I., Gustafson, G. (2001) Mobile commerce: Strategic implications for banks. Artur D Little
 

O članku

jezik rada: srpski
vrsta rada: neklasifikovan
objavljen u SCIndeksu: 03.12.2007.

Povezani članci

Nema povezanih članaka