Metrika

  • citati u SCIndeksu: 0
  • citati u CrossRef-u:0
  • citati u Google Scholaru:[]
  • posete u poslednjih 30 dana:5
  • preuzimanja u poslednjih 30 dana:5

Sadržaj

članak: 1 od 1  
2017, vol. 11, br. 1, str. 75-75
Ispravka: Kvalitet usluge garni hotela u Novom Sadu (2016, vol. 10, br. 2, str. 93-98)
Univerzitet u Novom Sadu, Prirodno-matematički fakultet
Sažetak
Ispravka se objavljuje usled neblagovremenog prijavljivanja svih autora rada putem Aseesstant platforme. Do greške je došlo odgovornošću korespondirajućeg autora, zbog nepotpunog poštovanja pravila prijavljivanja. Ispravka se objavljuje uz saglasnost sva tri autora, i potvrđena je davanjem autorskih izjava. Pri utvrđivanju činjenica časopis se u potpunosti vodio Politikom etičnosti publikovanja koju primenjuje.
Povezani članak je dostupan ovde.

O članku

jezik rada: srpski
vrsta rada: ispravka
DOI: 10.5937/timsact11-13034
objavljen u SCIndeksu: 02.02.2017.
Creative Commons License 4.0

Povezani članci

Nema povezanih članaka