Metrika

  • citati u SCIndeksu: 0
  • citati u CrossRef-u:0
  • citati u Google Scholaru:[]
  • posete u poslednjih 30 dana:0
  • preuzimanja u poslednjih 30 dana:0

Sadržaj

članak: 1 od 1  
2012, vol. 6, br. 1, str. 151-172
Strategija sajmova u sistemu integrisanih marketing komunikacija
Univerzitet Educons, Fakultet poslovne ekonomije, Sremska Kamenica

e-adresaekonomistdoo@sbb.rs
Ključne reči: sajmovi; strategija; integrisane marketing komunikacije...
Sažetak
Sajmovi su jedinstven metod prodaje, promocije i komunikacije preduzeća sa tržištem. Neophodno je uporediti karakteristike sajmova sa ostalim instrumentima u sistemu integrisane marketing komunikacije kako bi se definisale strateške prednosti koje sajmovi nude potencijalnim izlagačima. Naime, najveći efekat sajmovi postižu u kombinaciji sa ostalim instrumentima komunikacijskog miksa koji su na raspolaganju preduzeću. Sajam je jedinstven po tome što je princip integrisanog marketing komuniciranja, primenljiv, jer je jedinstven instrument koji na nekoliko dana okupi celo tržište - kupce, prodavce i konkurenciju, kao i mogućnost ostvarenja neposrednog kontakta sa velikim brojem donosioca odluka.
Reference
Andrejević, A. (1994) Sajam - savremeni marketing i značajan preduslov poslovnog uspeha preduzeća. Subotica: Ekonomski fakultet, doktorska disertacija
Kesić, T. (1997) Marketinška komunikacija. Zagreb: MATE
Prdić, N. (2009) Sajmovi građevinarstva - instrument marketing komuniciranja. Subotica: Ekonomski fakultet, magistarski rad
Salai, S., Hegediš, I., Grubor, A. (2007) Marketing komuniciranje. Subotica: Ekonomski fakultet
Vračar, D. (1996) Strategija tržišnog komuniciranja. Beograd: Privredne vesti 'Europublik'
Wilmshurst, J. (1991) The fundamentals and practice of marketing. Oxford: Butterworth-Heinemann
Zarić, S. (1999) Čarobni svet sajmova - praktikum za izlagače. Beograd: Grmeč
 

O članku

jezik rada: srpski
vrsta rada: pregledni članak
objavljen u SCIndeksu: 22.03.2013.

Povezani članci

Anali Ekon fak Subotica (2012)
Efekti nastupa preduzeća na sajmu
Prdić Nedeljko

Vojno delo (2005)
Marketing u menadžmentu odbrane
Tešanović Branko, i dr.

Vojno delo (2013)
Analitički pristup izdacima i rashodima sistema odbrane
Mladenović Predrag

prikaži sve [22]