APA - Priručnik za publikovanje, Američko psihološko društvo
Đekić, M. D. (2017). Primena marketinga u podizanju konkurentnosti malih i srednjih preduzeća u Republici Srbiji. Tehnika, 72(4), 587-590. https://doi.org/10.5937/tehnika1704587D

Vancouver citatni stil
Đekić MD. Primena marketinga u podizanju konkurentnosti malih i srednjih preduzeća u Republici Srbiji. Tehnika. 2017;72(4):587-90. doi: 10.5937/tehnika1704587D

MLA - Priručnik Društva za savremeni jezik
Đekić, Milica D. "Primena marketinga u podizanju konkurentnosti malih i srednjih preduzeća u Republici Srbiji." Tehnika, vol. 72, no. 4, 2017, pp. 587-90. DOI.org (Crossref), https://doi.org/10.5937/tehnika1704587D.

IEEE - Institut inženjera elektrotehnike i elektronike
M. D. Đekić, "Primena marketinga u podizanju konkurentnosti malih i srednjih preduzeća u Republici Srbiji," Tehnika, vol. 72, no. 4, pp. 587-590, 2017, doi: 10.5937/tehnika1704587D.

Chicago - Čikaški priručnik za stil
Đekić, Milica D.. "Primena marketinga u podizanju konkurentnosti malih i srednjih preduzeća u Republici Srbiji." Tehnika 72, no. 4 (2017): 587-90. https://doi.org/10.5937/tehnika1704587D.

Harvard - Harvardski priručnik za stil
Đekić, M.D. (2017) 'Primena marketinga u podizanju konkurentnosti malih i srednjih preduzeća u Republici Srbiji', Tehnika, 72(4), pp. 587-590. doi:10.5937/tehnika1704587D.