APA - Priručnik za publikovanje, Američko psihološko društvo
Fabian, K., Mesaroš, I., & Leković, B. (2010). Baze podataka potrošača kao element informacione osnove direktnog marketinga. Anali Ekonomskog fakulteta u Subotici, 23, 163-174.

Vancouver citatni stil
Fabian K, Mesaroš I, Leković B. Baze podataka potrošača kao element informacione osnove direktnog marketinga. Anali Ekonomskog fakulteta u Subotici. 2010;(23):163-74.

MLA - Priručnik Društva za savremeni jezik
Fabian, Ksenija, et al. "Baze podataka potrošača kao element informacione osnove direktnog marketinga." Anali Ekonomskog fakulteta u Subotici, no. 23, 2010, pp. 163-74.

IEEE - Institut inženjera elektrotehnike i elektronike
K. Fabian, I. Mesaroš, and B. Leković, "Baze podataka potrošača kao element informacione osnove direktnog marketinga," Anali Ekonomskog fakulteta u Subotici, no. 23, pp. 163-174, 2010.

Chicago - Čikaški priručnik za stil
Fabian, Ksenija, Ines Mesaroš, and Bojan Leković. "Baze podataka potrošača kao element informacione osnove direktnog marketinga." Anali Ekonomskog fakulteta u Subotici, no. 23 (2010): 163-74.

Harvard - Harvardski priručnik za stil
Fabian, K., Mesaroš, I. and Leković, B. (2010) 'Baze podataka potrošača kao element informacione osnove direktnog marketinga', Anali Ekonomskog fakulteta u Subotici, (23), pp. 163-174.