APA - Priručnik za publikovanje, Američko psihološko društvo
Leković, S. (2010). Značaj personalizacije u direktnom marketingu. Anali Ekonomskog fakulteta u Subotici, 24, 249-254.

Vancouver citatni stil
Leković S. Značaj personalizacije u direktnom marketingu. Anali Ekonomskog fakulteta u Subotici. 2010;(24):249-54.

MLA - Priručnik Društva za savremeni jezik
Leković, Sonja. "Značaj personalizacije u direktnom marketingu." Anali Ekonomskog fakulteta u Subotici, no. 24, 2010, pp. 249-54.

IEEE - Institut inženjera elektrotehnike i elektronike
S. Leković, "Značaj personalizacije u direktnom marketingu," Anali Ekonomskog fakulteta u Subotici, no. 24, pp. 249-254, 2010.

Chicago - Čikaški priručnik za stil
Leković, Sonja. "Značaj personalizacije u direktnom marketingu." Anali Ekonomskog fakulteta u Subotici, no. 24 (2010): 249-54.

Harvard - Harvardski priručnik za stil
Leković, S. (2010) 'Značaj personalizacije u direktnom marketingu', Anali Ekonomskog fakulteta u Subotici, (24), pp. 249-254.