APA - Priručnik za publikovanje, Američko psihološko društvo
Jašarević, A., & Ličina, M. (2013). Franšizing kao poslovni koncept - šansa za mnoge u Srbiji. Ekonomika poljoprivrede, 60(3), 523-539.

Vancouver citatni stil
Jašarević A, Ličina M. Franšizing kao poslovni koncept - šansa za mnoge u Srbiji. Ekonomika poljoprivrede. 2013;60(3):523-39.

MLA - Priručnik Društva za savremeni jezik
Jašarević, Alija, and Mile Ličina. "Franšizing kao poslovni koncept - šansa za mnoge u Srbiji." Ekonomika poljoprivrede, vol. 60, no. 3, 2013, pp. 523-39.

IEEE - Institut inženjera elektrotehnike i elektronike
A. Jašarević and M. Ličina, "Franšizing kao poslovni koncept - šansa za mnoge u Srbiji," Ekonomika poljoprivrede, vol. 60, no. 3, pp. 523-539, 2013.

Chicago - Čikaški priručnik za stil
Jašarević, Alija, and Mile Ličina. "Franšizing kao poslovni koncept - šansa za mnoge u Srbiji." Ekonomika poljoprivrede 60, no. 3 (2013): 523-39.

Harvard - Harvardski priručnik za stil
Jašarević, A. and Ličina, M. (2013) 'Franšizing kao poslovni koncept - šansa za mnoge u Srbiji', Ekonomika poljoprivrede, 60(3), pp. 523-539.