APA - Priručnik za publikovanje, Američko psihološko društvo
Downes, P. (2017). Konceptualne osnove inkluzivnih sistema u školama i izvan njih za prevenciju ranog napuštanja škole - emocionalno-relacioni fokus. Psihološka istraživanja, 20(1), 9-26. https://doi.org/10.5937/PsIstra1701009D

Vancouver citatni stil
Downes P. Konceptualne osnove inkluzivnih sistema u školama i izvan njih za prevenciju ranog napuštanja škole - emocionalno-relacioni fokus. Psihološka istraživanja. 2017;20(1):9-26. doi: 10.5937/PsIstra1701009D

MLA - Priručnik Društva za savremeni jezik
Downes, Paul. "Konceptualne osnove inkluzivnih sistema u školama i izvan njih za prevenciju ranog napuštanja škole - emocionalno-relacioni fokus." Psihološka istraživanja, vol. 20, no. 1, 2017, pp. 9-26. DOI.org (Crossref), https://doi.org/10.5937/PsIstra1701009D.

IEEE - Institut inženjera elektrotehnike i elektronike
P. Downes, "Konceptualne osnove inkluzivnih sistema u školama i izvan njih za prevenciju ranog napuštanja škole - emocionalno-relacioni fokus," Psihološka istraživanja, vol. 20, no. 1, pp. 9-26, 2017, doi: 10.5937/PsIstra1701009D.

Chicago - Čikaški priručnik za stil
Downes, Paul. "Konceptualne osnove inkluzivnih sistema u školama i izvan njih za prevenciju ranog napuštanja škole - emocionalno-relacioni fokus." Psihološka istraživanja 20, no. 1 (2017): 9-26. https://doi.org/10.5937/PsIstra1701009D.

Harvard - Harvardski priručnik za stil
Downes, P. (2017) 'Konceptualne osnove inkluzivnih sistema u školama i izvan njih za prevenciju ranog napuštanja škole - emocionalno-relacioni fokus', Psihološka istraživanja, 20(1), pp. 9-26. doi:10.5937/PsIstra1701009D.