APA - Priručnik za publikovanje, Američko psihološko društvo
Jevtić, J., Alavuk, Đ., & Petrevska, M. (2015). Etički stavovi potrošača u odnosu na motiv delovanja turističkih agencija. Turističko poslovanje, 15, 115-123. https://doi.org/10.5937/TurPos1515115J

Vancouver citatni stil
Jevtić J, Alavuk Đ, Petrevska M. Etički stavovi potrošača u odnosu na motiv delovanja turističkih agencija. Turističko poslovanje. 2015;(15):115-23. doi: 10.5937/TurPos1515115J

MLA - Priručnik Društva za savremeni jezik
Jevtić, Jelena, et al. "Etički stavovi potrošača u odnosu na motiv delovanja turističkih agencija." Turističko poslovanje, no. 15, 2015, pp. 115-23. DOI.org (Crossref), https://doi.org/10.5937/TurPos1515115J.

IEEE - Institut inženjera elektrotehnike i elektronike
J. Jevtić, Đ. Alavuk, and M. Petrevska, "Etički stavovi potrošača u odnosu na motiv delovanja turističkih agencija," Turističko poslovanje, no. 15, pp. 115-123, 2015, doi: 10.5937/TurPos1515115J.

Chicago - Čikaški priručnik za stil
Jevtić, Jelena, Đorđe Alavuk, and Miroslava Petrevska. "Etički stavovi potrošača u odnosu na motiv delovanja turističkih agencija." Turističko poslovanje, no. 15 (2015): 115-23. https://doi.org/10.5937/TurPos1515115J.

Harvard - Harvardski priručnik za stil
Jevtić, J., Alavuk, Đ. and Petrevska, M. (2015) 'Etički stavovi potrošača u odnosu na motiv delovanja turističkih agencija', Turističko poslovanje, (15), pp. 115-123. doi:10.5937/TurPos1515115J.