APA - Priručnik za publikovanje, Američko psihološko društvo
Jevtić, J., Alavuk, Đ., & Petrevska, M. (2015). Etički stavovi potrošača u odnosu na motiv delovanja turističkih agencija.
Turističko poslovanje,
15, 115-123.
https://doi.org/10.5937/TurPos1515115J
Vancouver citatni stil
Jevtić J, Alavuk Đ, Petrevska M. Etički stavovi potrošača u odnosu na motiv delovanja turističkih agencija. Turističko poslovanje. 2015;(15):115-23. doi:
10.5937/TurPos1515115J
MLA - Priručnik Društva za savremeni jezik
Jevtić, Jelena, et al. "Etički stavovi potrošača u odnosu na motiv delovanja turističkih agencija."
Turističko poslovanje, no. 15, 2015, pp. 115-23.
DOI.org (Crossref), https://doi.org/10.5937/TurPos1515115J.
IEEE - Institut inženjera elektrotehnike i elektronike
J. Jevtić, Đ. Alavuk, and M. Petrevska, "Etički stavovi potrošača u odnosu na motiv delovanja turističkih agencija,"
Turističko poslovanje, no. 15, pp. 115-123, 2015, doi:
10.5937/TurPos1515115J.
Chicago - Čikaški priručnik za stil
Jevtić, Jelena, Đorđe Alavuk, and Miroslava Petrevska. "Etički stavovi potrošača u odnosu na motiv delovanja turističkih agencija."
Turističko poslovanje, no. 15 (2015): 115-23.
https://doi.org/10.5937/TurPos1515115J.
Harvard - Harvardski priručnik za stil
Jevtić, J., Alavuk, Đ. and Petrevska, M. (2015) 'Etički stavovi potrošača u odnosu na motiv delovanja turističkih agencija',
Turističko poslovanje, (15), pp. 115-123. doi:
10.5937/TurPos1515115J.