APA - Priručnik za publikovanje, Američko psihološko društvo
Babić, J. (2011). Značaj primene međunarodnih ISO standarda za upravljanje preduzećem i obezbeđivanje satisfakcije potrošača. Marketing, 42(3), 180-188. https://doi.org/10.5937/markt1103180B

Vancouver citatni stil
Babić J. Značaj primene međunarodnih ISO standarda za upravljanje preduzećem i obezbeđivanje satisfakcije potrošača. Marketing. 2011;42(3):180-8. doi: 10.5937/markt1103180B

MLA - Priručnik Društva za savremeni jezik
Babić, Jasna. "Značaj primene međunarodnih ISO standarda za upravljanje preduzećem i obezbeđivanje satisfakcije potrošača." Marketing, vol. 42, no. 3, 2011, pp. 180-88. DOI.org (Crossref), https://doi.org/10.5937/markt1103180B.

IEEE - Institut inženjera elektrotehnike i elektronike
J. Babić, "Značaj primene međunarodnih ISO standarda za upravljanje preduzećem i obezbeđivanje satisfakcije potrošača," Marketing, vol. 42, no. 3, pp. 180-188, 2011, doi: 10.5937/markt1103180B.

Chicago - Čikaški priručnik za stil
Babić, Jasna. "Značaj primene međunarodnih ISO standarda za upravljanje preduzećem i obezbeđivanje satisfakcije potrošača." Marketing 42, no. 3 (2011): 180-88. https://doi.org/10.5937/markt1103180B.

Harvard - Harvardski priručnik za stil
Babić, J. (2011) 'Značaj primene međunarodnih ISO standarda za upravljanje preduzećem i obezbeđivanje satisfakcije potrošača', Marketing, 42(3), pp. 180-188. doi:10.5937/markt1103180B.