APA - Priručnik za publikovanje, Američko psihološko društvo
Domazet, I., Zubović, J., & Drašković, B. (2009). CRM koncept u funkciji unapređenja direktnog marketinga. Management - časopis za teoriju i praksu menadžmenta, 14(51), 29-37.
Vancouver citatni stil
Domazet I, Zubović J, Drašković B. CRM koncept u funkciji unapređenja direktnog marketinga. Management - časopis za teoriju i praksu menadžmenta. 2009;14(51):29-37.
MLA - Priručnik Društva za savremeni jezik
Domazet, Ivana, et al. "CRM koncept u funkciji unapređenja direktnog marketinga." Management - časopis za teoriju i praksu menadžmenta, vol. 14, no. 51, 2009, pp. 29-37.
IEEE - Institut inženjera elektrotehnike i elektronike
I. Domazet, J. Zubović, and B. Drašković, "CRM koncept u funkciji unapređenja direktnog marketinga," Management - časopis za teoriju i praksu menadžmenta, vol. 14, no. 51, pp. 29-37, 2009.
Chicago - Čikaški priručnik za stil
Domazet, Ivana, Jovan Zubović, and Božo Drašković. "CRM koncept u funkciji unapređenja direktnog marketinga." Management - časopis za teoriju i praksu menadžmenta 14, no. 51 (2009): 29-37.
Harvard - Harvardski priručnik za stil
Domazet, I., Zubović, J. and Drašković, B. (2009) 'CRM koncept u funkciji unapređenja direktnog marketinga', Management - časopis za teoriju i praksu menadžmenta, 14(51), pp. 29-37.