APA - Priručnik za publikovanje, Američko psihološko društvo
Janković, M. [2012]. Integrisane marketing komunikacije i razvoj identiteta brenda. Management - časopis za teoriju i praksu menadžmenta, 17(63), 91-100.

CBE - Priručnik, Naučni stil i format, Savet urednika u biologiji
Janković M. Integrisane marketing komunikacije i razvoj identiteta brenda. Management - časopis za teoriju i praksu menadžmenta 2012;17(63):91-100.

Chicago - Čikaški priručnik za stil
Janković M.. 2012. Integrisane marketing komunikacije i razvoj identiteta brenda. Management - časopis za teoriju i praksu menadžmenta 17, (63): 91-100.

Harvard - Harvardski priručnik za stil
Janković, M. 2012, "Integrisane marketing komunikacije i razvoj identiteta brenda", Management - časopis za teoriju i praksu menadžmenta, vol. 17, no. 63, pp. 91-100.

Harvard-BS - Harvardski priručnik za stil – Britanski standard
JANKOVIĆ, M., 2012. Integrisane marketing komunikacije i razvoj identiteta brenda. Management - časopis za teoriju i praksu menadžmenta, 17(63), pp. 91-100.

MLA - Priručnik za pisce naučnih radova, Društvo za savremeni jezik
Janković, M.. "Integrisane marketing komunikacije i razvoj identiteta brenda." Management - časopis za teoriju i praksu menadžmenta 17.63 (2012): 91-100.

NLM - Vodič za autore, urednike i izdavače, Nacionalna medicinska biblioteka
Janković M. Integrisane marketing komunikacije i razvoj identiteta brenda. Management - časopis za teoriju i praksu menadžmenta. 2012; 17(63):91-100.