APA - Priručnik za publikovanje, Američko psihološko društvo
Naumovska-Saveska, M., Tomovska-Misoska, A., Efremov, K., & Petrovska, I. (2021). Uticaj kvaliteta i karakteristika usluge na zadovoljstvo klijenata u bankarskom sektoru Severne Makedonije. Bankarstvo, 50(2), 34-48. https://doi.org/10.5937/bankarstvo2102034N

Vancouver citatni stil
Naumovska-Saveska M, Tomovska-Misoska A, Efremov K, Petrovska I. Uticaj kvaliteta i karakteristika usluge na zadovoljstvo klijenata u bankarskom sektoru Severne Makedonije. Bankarstvo. 2021;50(2):34-48. doi: 10.5937/bankarstvo2102034N

MLA - Priručnik Društva za savremeni jezik
Naumovska-Saveska, Maja, et al. "Uticaj kvaliteta i karakteristika usluge na zadovoljstvo klijenata u bankarskom sektoru Severne Makedonije." Bankarstvo, vol. 50, no. 2, 2021, pp. 34-48. DOI.org (Crossref), https://doi.org/10.5937/bankarstvo2102034N.

IEEE - Institut inženjera elektrotehnike i elektronike
M. Naumovska-Saveska, A. Tomovska-Misoska, K. Efremov, and I. Petrovska, "Uticaj kvaliteta i karakteristika usluge na zadovoljstvo klijenata u bankarskom sektoru Severne Makedonije," Bankarstvo, vol. 50, no. 2, pp. 34-48, 2021, doi: 10.5937/bankarstvo2102034N.

Chicago - Čikaški priručnik za stil
Naumovska-Saveska, Maja, Ana Tomovska-Misoska, Krum Efremov, and Ilijana Petrovska. "Uticaj kvaliteta i karakteristika usluge na zadovoljstvo klijenata u bankarskom sektoru Severne Makedonije." Bankarstvo 50, no. 2 (2021): 34-48. https://doi.org/10.5937/bankarstvo2102034N.

Harvard - Harvardski priručnik za stil
Naumovska-Saveska, M. et al. (2021) 'Uticaj kvaliteta i karakteristika usluge na zadovoljstvo klijenata u bankarskom sektoru Severne Makedonije', Bankarstvo, 50(2), pp. 34-48. doi:10.5937/bankarstvo2102034N.